LegalKey
Міжнародне юридичне
бюро легалізації
замовити дзвінок
RU
  1. Головна /
  2. Ціни та послуги /
  3. Апостиль /
  4. Апостиль на архівну довідку /
Ціна від 500 грн.
Термін від 1 дня

Апостиль на архівну довідку

Штамп апостиль на отримані з архіву довідки можна проставити виключно через Державну архівну службу України (Укрдержархів). Послугу можуть отримати фізичні та юридичні особи резиденти України.

+380 66 574 8069
+380 66 090 7718
замовити дзвінок

Укрдержархів видає та апостилізує витяги з архіву та довідки з різною інформацією. Для звернення за послугою мають бути подані наступні папери:

  1. Посвідчення особи – це паспорт для тих, хто звертається особисто;
  2. Заява на отримання послуги апостилю;
  3. Лист з Укрдержархіву про отримання документу з архіву. Можна подати як оригінал, так і копію;
  4. Безпосередньо сам документ та його копія, яка потребує легалізації через апостиль;
  5. Доручення на представлення інтересів, якщо документ від вашого імені подає інша особа;
  6. Квитанція про оплату послуги апостилю або нотаріально засвідчене підтвердження можливості безоплатного отримання послуги.

За один запит ви можете подати на проставлення апостилю багато архівних документів, потрібно буде тільки надати квитанції про оплату апостилю за кожен такий документ.

Штамп апостиль проставляється на оригіналі документу. Тому він має бути без ламінації та відповідати всім вимогам оформлення, які висуває Укрдержархів.

Порядок проставлення штампу апостиль на архівні документи

  1. Укрдержархів отримує заяву та всі необхідні документи. Проводить реєстрацію заяви в реєстрі;
  2. Перевірка архівного документу на відповідність вимогам та передача його до Мінюсту України;
  3. Міністерство юстиції проставляє штамп або надає відмову в отриманні послуги із зазначенням причин;
  4. Видача готового результату замовнику.

Термін опрацювання заяви та виконання послуги становить до 10 робочих днів. Два робочі дні відводиться на отримання штампу або відмову в Мінюсті України.

Якщо в процесі підтвердження підпису та печатки уповноваженої особи на архівному документі виникнуть труднощі, то термін може бути подовжено до 20 робочих днів для здійснення додаткових перевірок і запитів.

Причини для відмови

  1. Не встановлено приналежність підпису та печатки на архівному документі посадовій особі;
  2. Документ не відповідає вимогам з оформлення, які встановлює Укрдержархів;
  3. Документ має сторонні дописи, суттєві пошкодження, що унеможливлює читання даних або має ознаки підробки;
  4. Документ не є оригіналом;
  5. Тип документу не відноситься до компетенції Укрдержархіву.

Отримати готовий результат можна особисто або через представника по довіреності.

Ви можете звернутись до нашого бюро легалізації за допомогою в отриманні довідки з архіву для пенсії або інших потреб, та проставлення штампу апостиль. Послуга може бути надана без вашої присутності за довіреністю.

Відправте запит
Яка послуга вас цікавить? *
Ваше ім’я *
Номер телефону або Email *
Коментар (за бажанням)
Ваш запит буде оброблено в робочий час: Пн-Пт з 9:00 до 18:00
Чому обирають нас
200+
задоволених клієнтів
Широкий спектр послуг
Команда професіоналів
Робота по всій Україні