- Головна /
- Ціни та послуги /
- Відновлення документів /
- Архівна довідка про народження /
Архівна довідка про народження
Всі дані громадян з органів РАЦС передаються в Державний архів України через 75 років на подальше зберігання. Отже, якщо ви шукаєте відомості про народження особи, яким понад 75 років, то потрібно звертатись за інформацією до Держархіву у вашому регіоні або столиці України. В протилежному випадку подавати запит на отримання довідки до одного з органів РАЦС.
Довідка про народження з архіву – це найбільш затребуваний запит, який роблять громадяни для встановлення родинних зв’язків, отримання громадянства, можливості імміграції або для встановлення самого факту народження на певній території. Посилаючись на умови конфіденційності, Державний архів зможе надати відомості лише про особу, яка надсилає запит та його родичів: дітей, батьків, братів, сестер, дідусів та бабусь.
Довідка про народження з архіву допоможе встановити факт народження на в конкретній області України, яка під час народження могла належати іншій державі, і до якої ви матимете право подати запит на отримання громадянства на підставі цієї довідки.
Як відбувається пошук даних про народження в архіві
Архіви поділяються на приватні та державні, до останніх належать Центральний держархів, його обласні філії та сховища. До приватних відносяться церковні книги, організації, що займаюсь громадською діяльністю, а також приватні особи. Отже, вам перш за все треба визначитись з місцем пошуку відомостей.
До певного архіву потрібно подати запит на отримання даних про народження конкретної особи. В заяві необхідно вказати причину отримання довідки і якомога більше інформації про особу для звуження критеріїв пошуку.
Важливо. В архівні ви не отримаєте дублікат свідоцтва про народження, а лише довідку про народження з архіву. Архіви можуть містити секретну інформацію або дані з обмеженим доступом.
Після того, як дані в архіві були знайдені, вам потрібно подати запит на їх отримання в паперовій формі у вигляді довідки. Обробка всіх запитів може займати певний час, ця послуга не надається швидко.
Причини відсутності даних в архіві
Відсутність відомостей про народження в архіві може мати різні причини. Наприклад, викрадення, ліквідація архіву, пошкодження даних без можливості відновлення через пожежі, повені, війни або стихійні лиха.
Також інформацію про народження особи можуть не знайти через розбіжності в написанні прізвища, імені або по-батькові. Тому в запиті бажано вказати декілька можливих варіантів ПІБ, якщо ви про них знаєте. Якщо ви шукаєте дані про особу, яка змінила під час життя прізвище, то вам попередньо через суд треба довести факт спорідненості, який надає право на отримання даних.
Бюро легалізації «Legal Key» зможе допомогти вам отримати довідку про народження з архіву і всі супутні послуги. Не зволікайте, звертайтесь до нас та отримайте всю необхідну інформацію в максимально стислий термін.
- Довідка про несудимість
- Апостиль
- Легалізація документів
- Відновлення документів
- Відновлення свідоцтва про шлюб
- Відновлення свідоцтва про розлучення
- Відновлення свідоцтва про народження
- Витяг з РАЦСу
- Відновити свідоцтво про зміну імені та прізвища
- Отримати повторне свідоцтво про смерть
- Отримання або відновлення ІПН
- Відновлення документів з-за кордону
- Відновлення освітніх документів
- Як отримати рішення суду
- Отримання архівної довідки
- Архівна довідка про народження
- Верифікація водійського посвідчення
- Довідка про наявність водійського посвідчення
- Нострифікація освітніх документів
- Паспортний стіл
- Реєстрація шлюбу за добу в Україні
- Іноземцям
- Нотаріальні послуги
- Бюро перекладів
- Послуги адвоката