LegalKey
Міжнародне юридичне
бюро легалізації
замовити дзвінок
RU
  1. Головна /
  2. Ціни та послуги /
  3. Відновлення документів /
  4. Отримання архівної довідки /

Отримання архівної довідки

Нижчевикладена інформація може стати в нагоді, якщо вам потрібно отримати довідку з архіву про народження, шлюб, розлучення або смерть.

+380 66 574 8069
+380 66 090 7718
замовити дзвінок

Відомості про реєстрацію шлюбу або новонароджену дитини зберігаються в РАЦС протягом 75 років з моменту реєстрації. Після цього терміну документи передаються на зберігання до державного архіву.

Отже, якщо вам потрібно отримати відомості зі свідоцтва про народження або шлюбу, які були зареєстровані понад 75 років тому – звертайтесь до державного архіву для отримання відповідної довідки. Якщо термін ще не минув – звертайтесь до органів РАЦС за місцем проживання.

Причини для звернення в державний архів

Необхідність отримання довідок з архіву виникає у осіб, які готуються до приїзду в Україну на ПМП, для подачі документів на українське громадянство та мають необхідність довести своє походження, українські корені.

Розглянемо популярні випадки:

  1. Необхідність підтвердити досвід роботи для нарахування розміру пенсійного забезпечення;
  2. Підтвердити народження, смерть, одруження, розірвання шлюбу для різноманітних випадків: спадщина, встановлення спорідненості тощо;
  3. Для вирішення спорів з майнових прав;
  4. За допомогою довідки з архіву інколи можна підтвердити рівень освіти для пред'явлення за кордоном;
  5. Підтвердження інших фактів, які не можна довести без архівної довідки.

Порядок отримання довідки з архіву

Вам потрібно визначитись до якого архіву звертатись (державний, обласний, відділ бібліотеки), попередньо слід визначити, в якому з архівів можуть міститись потрібні відомості. До обраного архіву ви звертаєтесь з заявою на отримання певної інформації. Законом встановлено, що отримати відомості з архіву ви можете виключно про себе або про родичів першого кола спорідненості (діти, батьки, сестра, брат). Дані про інших осіб являються конфіденційною інформацією і можуть розголошуватись тільки за рішенням суду.

Для вдалого пошуку потрібно знати приблизний або точний час реєстрації народження або шлюбу, правильність написання імені та прізвища.

Оскільки кордони України змінювались з часом, тому в українських архівах міститься інформація про громадян інших держав, які в минулому займали наші території – Польща, Угорщина, росія, Румунія. Тому довідка з архіву може знадобитись і для отримання громадянства цих країн або встановлення спорідненості.

Важливо: в архіві ви можете отримати лише довідку з потрібними підтвердженнями. Архіви не видають оригінали свідоцтва.

Якщо довідку з архіву плануєте використовувати за кордоном, то на неї потрібно буде поставити апостиль. При зверненні до архіву потрібно вказати мету отримання довідки, оскільки не на кожен бланк довідки можливо потім отримати штамп апостилю.

Отримання довідки з архіву платне.

Випадки для відмови

Якщо інформація по вашому запиту не може бути отримана з архіву, ви отримаєте письмове підтвердження про це. Така ситуація може трапитись у випадках:

  • Звернення не до того архіву, помилки в написанні дат, імен та прізвищ, які шукаєте;
  • Відомості засекречені та мають обмежене коло доступу;
  • Документ з архіву було втрачено через різні непередбачувані обставини: пожежа, викрадення, загублення тощо;
  • Ви не змогли підтвердити право на отримання потрібної інформації.

Для прискорення процесу пошуку відомостей та отримання довідки, ви можете звернутись до нашого бюро легалізації «Legal Key». Наш великий досвід у цій справі допоможе вам з більшою долею вірогідності знайти та отримати потрібні дані в найкоротший термін.

Відправте запит
Яка послуга вас цікавить? *
Ваше ім’я *
Номер телефону або Email *
Коментар (за бажанням)
Ваш запит буде оброблено в робочий час: Пн-Пт з 9:00 до 18:00
Чому обирають нас
200+
задоволених клієнтів
Широкий спектр послуг
Команда професіоналів
Робота по всій Україні