- Головна /
- Ціни та послуги /
- Паспортний стіл /
- Прописка в Києві /
Тонкощі оформлення прописки у Києві
Реєстрація на території країни необхідна для отримання паспорта громадянина України, а іноземцям – для оформлення дозволу на проживання. Прописка у Києві чи іншому місті передбачає занесення даних про місце проживання із зазначенням конкретної адреси до Єдиного Державного Демографічного Реєстру. Подібні маніпуляції потрібні для отримання виписки або періодичного перепису населення.
Перелік довідок для оформлення прописки
Іноземці та громадяни країни мають зібрати різні пакети документів, щоб зареєструватися в Києві чи інших районах держави. Зі списком необхідно ознайомитися ще до звернення до відповідних органів.
Нерезиденти України повинні підготувати такі документи:
- Свідоцтво, що підтверджує постійне чи тимчасове проживання на території країни.
- Документ про право проживання за вказаним місцем.
- Паспорт.
- Заява про намір зареєструвати прописку.
- Квитанцію, яку видають після сплати держмита.
Громадяни України повинні підготувати такі документи:
- Документ про право на проживання за вказаним місцем.
- Копія та оригінал паспорта.
- Воєнний квиток.
- Заява з проханням розпочати реєстрацію.
- Квитанція з банку.
Після отримання посвідки на проживання іноземцю дається 30 днів, щоб він прописався у Києві чи інших населених пунктах за бажанням.
Можливості, які дає прописка в Україні
Перелік привілеїв для офіційно зареєстрованих громадян на території країни виглядає наступним чином:
- Отримання візи, закордонного паспорта.
- Оформлення кредиту, банківського рахунку.
- Можливість поставити транспортний засіб на облік.
- Оформлення страхування.
- Отримлення документа, який допоможе офіційно влаштуватися на роботу.
- Пенсія та інші соціальні виплати.
- Людина може розраховувати на медичну допомогу при зверненні до державних лікарень.
- Набагато легше звернутися до нотаріуса та інших бюро.
З цінами нашої компанії щодо оформлення прописки у Києві можна ознайомитись нижче: